JOCS INICI DE CURS 2018

dimarts, 11 de setembre de 2018

Comencem un nou curs!

Benvinguts a totes i tots! Aquest any venim amb moltes ganes de seguir obrint-nos a Europa! Aquest és el segon i últim any en què l’escola du endavant el seu projecte d’Erasmus+ KA1 “Let’s Rock CLIL”, on un dels seus principals objectius era la internacionalització i europeïtzació del centre.

Per això, seguirem treballant els països europeus a l’igual que férem l’any passat. Aquest curs, però, ens convertirem en una agència de viatge i haurem de profunditzar més en el país per tal de poder vendre’l de la millor manera possible.

Per començar, ahir, primer dia d’escola, férem un joc ben europeïtzador quan la pluja ens donà un descans.

Seguint un mapa, havíem d’arribar a un punt del pati on hi havia un tresor que, entre d’altres coses, contenia una xicoteta bandera i un monument del país que posàrem al mapa d’Europa que hi ha a l’entrada de l’escola, completant-lo així un poc més.

Ens ho passàrem d’allò més bé!