KA2 en temps de COVID

PROJECTE KA2 EN TEMPS DE COVID

El projecte Erasmus+ va seguir actiu durant el periode de confinament del curs 2019-2020 a través de sessions online organitzades per les coordinadores de les escoles participants en el projecte. Cada divendres des d’abril fins a juny, dos alumnes de cada centre participant junt amb les mestres representants van gaudir de sessions en les que es van desenvolupar continguts bàsics del projecte, com el reciclatge i cura del medi ambient, divulgació cultural dels diferents països (costums, tradicions, etc.) i competència lingüística en anglès.

Totes estes sessions online les trobareu a Projecte eTwinning: Recycle today for a better tomorrow, lloc de difusió i comunicació entre els membres participants del nostre projecte  Erasmus+ KA2.