Eines – protocol accés-recuperació Web Família – PLA MULAN

Accés a la web família
Estimades famílies, per a aquells que necessiten accés a la Webfamilia o bé necessiten recuperar la contrasenya d’accés, el protocol és el següent: enviar un email a l’institut 03000679@gva.es amb l’assumpte: Petició d’accés a web família, indicant en el mateix les dades del progenitor, dni i l’email al qual li arribarà la contrasenya d’accés. Una salutació.

La SOL·LICITUD d’accés a Webfamilia és PERSONAL. Cada familiar o alumn@ major de 18 anys haurà de presentar una sol·licitud. Enllaç a la sol·licitud

Canal AULES en Youtube amb videotutoriales de suport

Eines útils

Lliure Office per a Windows 64 bits (ordinadors moderns) Instal·lació de LibreOffice 64 per a Windows

Lliure Office per a Windows 32 bits (ordinadors antics) Instal·lació de LibreOffice 32 per a Windows

Open Broadcaster Programari és de codi lliure i gratuït. Serveix per a gravar l’escriptori i fer streaming de vídeo en totes les plataformes: Windows, Linux i US X. Permet fer transmissió en viu de: YouTube, Twitch, DailyMotion, STREAM i diversos més. Instal·lació de Open Broadcast per a Windows
Instruccions des de Conselleria per al seguiment del Pla *MULAN Model Unificat Lectiu d’Activitats no Presencials
El Pla MULAN està compost per quatre eines en línia:

Les pàgines web dels centres educatius.
El portal Web Família.
Portal Aules per a fer classe a distància
Manual Aules
Canal Telegrám de Aules amb les últimes novetats
Manual Webex

ALUMNAT D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I FP BÀSICA
Com es fa la difusió del material a l’alumnat?
Mitjançant AULES, que és la plataforma d’aprenentatge a distància de la CECE. En el cas dels centres concertats que no tinguen cap altra plataforma d’ús habitual, s’habilitarà la possibilitat d’usar AULES.
Com es comunica el centre o els seus docents amb l’alumnat o les seues famílies?
AULES permet la comunicació entre docents i l’alumnat. També serà possible utilitzar la Web Família (WF2) o en el cas dels centres concertats que puguen fer-ho, la plataforma de comunicació d’ús habitual.

BATXILLERAT I FORMACIÓ PROFESSIONAL
Com es donen les classes i es realitza la difusió del material a l’alumnat?
Els docents de Batxillerat i FP podran utilitzar videoconferència mitjançant Webex, la plataforma de CISCO i en col·laboració amb Telefónica. Amb aquesta eina podran impartir classes en directe a través de videoconferència. Entre altres funcionalitats, Webex també permet gravar les classes perquè l’alumnat les puga consultar en qualsevol moment així com difondre material digital divers per a complementar les classes.
A més de Webex, podran utilitzar la pàgina web del centre, la Web Família (WF2) o, en el caso dels centres concertats, la plataforma de comunicació d’ús habitual.

Com es realitza la difusió del material a l’alumnat?
Mitjançant AULES, que és la plataforma d’aprenentatge a distància de la CECE. Com es comunica el centre o els docents amb l’alumnat o les famílies? AULES permet la comunicació entre docents i l’alumnat. També serà possible utilitzar la Web Família (WF2).

PROVES O EXÀMENS
Amb caràcter general, les proves o exàmens es realitzaran a través del portal web.