INFORMACIONS INICI DE CURS

Estimades famílies, el pròxim 9 de setembre comença el curs escolar per a l’alumnat. És important conèixer les següents informacions:

🍽️

INSCRIPCIÓ MENJADOR: fins al 2 de setembre s’obri el termini per a fer la inscripció al menjador (tant si l’alumnat es quedarà en setembre o en octubre)

* La inscripció a les activitats de 15.30 a 17 h es farà a finals de setembre.

* La sol·licitud de becano és el mateix que la inscripció, cal fer la INSCRIPCIÓ igualment.

📚

XEC-LLIBRES per a l’alumnat de 1r i 2n.

Del 3 al 6 de setembre de 11.30 a 14 h el/la pare/mare/tutor/a haurà d’arreplegar el xec a secretaria. És necessari identificar-se amb el DNI/NIE/passaport.

👩‍🏫

REUNIONS INICI DE CURS: Recordeu que el 4 de setembre es faran les reunions d’inici de curs per a rebre informació important sobre el funcionament del grup, materials, avaluació de l’alumnat… Es realitzaran a l’aula de cada grup.

🏫

GRUP DE L’ALUMNAT:A partir del 3 de setembre podreu consultar el grup i tutor/a de cada alumne/a a Webfamilia (abans les dades poden ser errònies)

📄

HISTORIALS ALUMNAT 6é: Del 3 al 6 de setembre de 11.30 a 14 h el/la mare/mare/tutor/a haurà d’arreplegar l’historial a secretaria