INFORMACIONS INICI DE CURS

Estimades famílies, el pròxim 9 de setembre comença el curs escolar per a l’alumnat. És important conèixer les següents informacions:  INSCRIPCIÓ MENJADOR: fins al 2 de setembre s’obri el termini per a fer la inscripció al menjador (tant si l’alumnat es quedarà en setembre o en octubre) * La inscripció a les activitats de 15.30 … Llegir més

ERASMUS +

Vos informem que ens han aprovat el projecte ERASMUS +

Aquest fet permetrà internacionalitzar al centre, fer intercanvis en altres països i fomentar l’adquisició de la llengua anglesa, entre d’altres avantatges.

BECA MENJADOR CURS 24-25

S’ha publicat la convocatòria d’ajudes de menjador escolar.

Com cada any, és necessari sol·licitar una nova beca per al pròxim curs.

RECORDEU QUE EN SETEMBRE HAUREU DE FER LA INSCRIPCIÓ TELEMÀTICA IGUALMENT, ja que una cosa és la beca i l’altra la inscripció al menjador.

Normativa i procediment

FESTA DE L’AIGUA

L’alumnat d’Infantil i Primària ha gaudit de la festa de l’aigua per a celebrar el fi de curs.

ACTIVITATS FI DE CURS

Per a concloure el curs 23-24 s’han organitzat diverses activitats patrocinades per l’empresa del menjador Serunion.

2º PREMI “Un monument, un col·le”

El passat dijous, en el CMC La Mercé, es va dur a terme el lliurament de premis del concurs “Un monument, un col·le”, organitzat en el marc del X aniversari de la campanya de conscienciació turística “Origen i conquesta de Burriana”.

El nostre centre va obtindre el segon premi.