“PEDALEGEM JUNTS” AMB L’IES LLOMBAI

Dijous passat, amb motiu del dia mundial de la bicicleta, l’alumnat de cinqué de primària va participar en l’activitat “Pedalegem junts” organitzada per l’IES Llombai. Va ser una gran iniciativa gràcies a la qual, l’alumnat va tindre l’oportunitat de recórrer el tram de carril bici que uneix la nostra localitat amb Mascarell. Abans de començar la ruta vam poder gaudir també d’una interessant exposició sobre mobilitat sostenible al hall de l’institut. A més, la Cooperativa Sant Josep va tindre el detall de convidar a tots i totes les participants a un deliciós suc de taronja. Mil gràcies als companys i companyes de l’IES Llombai per organitzar aquestes activitats tan divertides i saludables, per acompanyar-nos i per ajudar-nos en tot el que necessitàrem amb tant d’afecte i amabilitat. Tant de bo repetim el pròxim curs!