Objectius i prioritats d’actuació

Els objectius i les prioritats d’actuació del CEIP Isabel Ferrer responen al compromís del centre amb la qualitat educativa, la igualtat d’oportunitats i el desenvolupament integral de l’alumnat. Aquests objectius orienten totes les accions educatives i organitzatives i es concreten tenint en compte les característiques del nostre alumnat, les necessitats de la comunitat educativa i el context social i cultural del centre.

Els principals objectius del nostre projecte educatiu són:

  • Fomentar una educació inclusiva i equitativa, que permeta atendre la diversitat de l’alumnat i garantir el dret a l’educació en condicions d’igualtat.
  • Afavorir el desenvolupament integral de l’alumnat, potenciant les seues capacitats personals, socials, emocionals i acadèmiques.
  • Millorar els resultats acadèmics, mitjançant metodologies actives, col·laboratives i centrades en l’aprenentatge significatiu.
  • Potenciar la convivència positiva i la resolució pacífica de conflictes, amb un pla de convivència que promoga el respecte, la tolerància i la participació activa de l’alumnat.
  • Consolidar una cultura d’escola democràtica i participativa, amb la implicació de totes les famílies, el claustre i l’alumnat en la presa de decisions.
  • Incorporar la perspectiva de gènere i l’educació en valors com a eixos transversals de totes les àrees i activitats educatives.
  • Impulsar l’ús pedagògic de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) com a eina per a millorar els processos d’ensenyament-aprenentatge.
  • Enfortir la coordinació i el treball en equip del professorat, afavorint la formació permanent i el desenvolupament professional.
  • Aprofundir en la sostenibilitat i l’educació ambiental, fomentant hàbits responsables i respectuosos amb el medi ambient.

Les prioritats d’actuació del centre es determinen a partir d’una anàlisi de la realitat educativa i es revisen periòdicament en funció de l’avaluació interna i dels objectius fixats pel consell escolar. Aquestes prioritats es concreten cada curs en la programació general anual (PGA) i orienten la planificació pedagògica, organitzativa i de convivència del centre.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies