Dates i terminis

Tot el procediment es realitzarà de manera telemàtica mitjançant la web de la Conselleria d’Educació: www.telematricula.es. (pròximament disponible). Després d’accedir, la persona interessada formularà una sol·licitud per alumn@. Per a poder realitzar la sol·licitud caldrà obtindre la “clau d’admissió” al mateix web, que haureu de guardar per a tot el procediment.

ADMISSIÓ

1. Publicació de les àrees d’influència: fins al 15 de maig.
  2. Presentació telemàtica de sol·licituds d’admissió: des de les 9.00 h. del 30 de maig fins a les 23.59 h.
  3. Publicació dels resultats provisionals del procediment: 1 de juliol.
  4. Reclamacions de forma telemàtica als resultats provisionals: fins a les 23.59 h. del 3 de juliol.
  5. Publicació dels resultats definitius del procediment: 15 de juliol

MATRICULACIÓ (PENDENTS DE NORMATIVA PER A FACILITAR DATES)

1. Formalització telemàtica de matrícula: del 15 al 19 de juliol.
  2. Formalització presencial de matrícula: del 15 al 23 de juliol.
  3. Reunió presencial per a l’alumnat nouvingut del curs 2024-2025: Pendent de posar data.

Accés a la web de Conselleria on podreu trobar tota la NORMATIVA QUE REGULA EL PROCÉS