CONSIDERACIONS GENERALS

El nostre Projecte Educatiu de Centre (PEC) constitueix el document marc que defineix la identitat del centre, la seua organització i les línies generals d’actuació pedagògica i de gestió. Es tracta d’un instrument viu i dinàmic, elaborat de manera participativa per tota la comunitat educativa, que orienta el conjunt de decisions pedagògiques, organitzatives i de gestió que configuren la nostra realitat escolar.

Aquest document s’elabora d’acord amb la normativa vigent de la Comunitat Valenciana i amb l’objectiu d’oferir una educació de qualitat, inclusiva, equitativa i centrada en el desenvolupament integral de l’alumnat. El PEC respon a les necessitats i característiques de l’entorn socioeducatiu en què s’ubica el centre, així com als valors, principis i objectius que compartim com a comunitat educativa.

La funció principal del PEC és servir de referent per a tota la comunitat escolar: alumnat, famílies, professorat i personal no docent. A través d’aquest document es defineixen els principis educatius, els objectius institucionals, les normes de convivència, el model organitzatiu i de gestió del centre, així com els criteris pedagògics que orienten la nostra pràctica docent.

L’elaboració i actualització del PEC es basa en un procés de reflexió col·lectiva, que permet adaptar el projecte als canvis socials, culturals i normatius, garantint-ne la coherència interna i la seua utilitat pràctica en la vida del centre. En aquest sentit, el PECno és només un document administratiu, sinó una eina fonamental per a construir una escola compromesa amb la millora contínua i amb l’èxit educatiu de tot l’alumnat.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies