Transport escolar col·lectiu

1. HORARI ESPECIAL PER AL DILLUNS 12 DE SETEMBRE

Hora d’arribada al centre: 9 h, per tant l’eixida des de les parades s’avança una hora sobre l’horari habitual.

Hora de tornada: 12:15 h.

2. LLISTATS PROVISIONALS

Els llistats provisionals es troben al tauler informatiu de l’entrada al centre. Les monitores acompanyants dels autobusos també disposen d’ells.

3. ALUMNAT BENEFICIARI I ALUMNAT AUTORITZAT

Per Resolució d’1 de juny de 2022, del director general de Centres Docents, per la qual s’estableixen les condicions per a ser alumnat usuari del servei de transport escolar col·lectiu per al curs 2022-2023, es considera ALUMNAT BENEFICIARI les persones que cursen Educació Secundària Obligatòria i Cicles Formatius de Grau Bàsic.

Les persones d’altres nivells tenen consideració d’ALUMNAT AUTORITZAT, per la qual cosa l’accés al transport escolar col·lectiu està supeditat a les places lliures que resten de l’alumnat beneficari.