Consell Escolar

El consell escolar de centre és l’òrgan col·legiat de govern a través del qual es garanteix la participació dels diferents sectors que constitueixen la comunitat educativa.

Entre les seues competències destaquen:

a) Proposar directius per a l’elaboració del projecte educatiu, del projecte de gestió, de les normes d’organització i funcionament, de la programació general anual.

b) Conèixer i emetre informe, abans de la seua aprovació, dels projectes, plans i normes del centre, i avaluar-los.

c) Promoure i participar en l’ús social i acadèmic del valencià dins del marc establit pel projecte lingüístic, amb la concreció del programa d’educació plurilingüe i intercultural adoptat.

d) Vetllar perquè els entorns, processos i serveis siguen accessibles a tots els membres de la comunitat educativa.

e) Vetlar per la incorporació i el desenvolupament dels principis inclusius en el projecte educatiu i en tota els plans i actuacions del centre.

f) Conèixer i emetre informe, abans de la seua aprovació, i avaluar, a la finalització del curs escolar, la programació anual del centre docent.

g) Aprovar el projecte de pressupost del centre d’acord amb el que s’estableix en el seu projecte de gestió.

h) Promoure la conservació i renovació de les instal·lacions i equipament escolar.

i) Conèixer i valorar les candidatures a la direcció del centre i els projectes de direcció presentats.

j) Participar en la selecció de la persona que exercisca la direcció del centre.

k) Proposar, si escau, la revocació del nomenament de la persona titular del centre.

l) Proposar i aprovar mesures i iniciatives que afavorisquen la igualtat, la convivència i el respecte a la diversitat, la compensació de desigualtats, la resolució pacífica de conflictes en tots els àmbits i la igualtat entre dones i homes.

m) Conèixer i participar en la resolució dels conflictes de convivència i promoure accions de prevenció.

n) Proposar i aprovar mesures i iniciatives que afavorisquen el bon ús de l’equipament i les eines TIC.

(Articles 26 i 28 del Decret 252/2019, de 29 de novembre, del Consell de regulació de l’organització i el funcionament dels centres públics que imparteixen ensenyaments d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Formació Professional).

Composició del consell escolar:

Equip directiu:

• Director del centre, president del consell escolar: Amand Ortiz Gisbert
  • Vicedirectora: Laura García Llorens
  • Director d’estudis: Vicent Pastor Furió
  • Directora d’estudis de FP: Marisa Durbà Escrivà
  • Secretària, del centre i del consell escolar: Inmaculada Catalá Catalá

Represetant de l’Ajuntament d’Ondara, regidora d’Educació:

• Rosa Ana Marí Blasco
  • Xelo Castellano Moncho, tècnica d’Educació

Representants del professorat:

• Dolly Britton Jiménez