L’alumne David Grimalt Mesas a l’Olimpíada Matemàtica Nacional

El departament de Matemàtiques de l’IES Xebic desitja fer pública la seua gran alegria i satisfacció pel resultat aconseguit pel nostre alumne de 2n d’ESO, David Grimalt Mesas, en la Fase Autonòmica de la XXXIV Olimpíada Matemàtica celebrada el passat cap de setmana del 25 i 26 de maig a Benassal (Castelló). Després de superar amb èxit el difícil repte de ser un dels huit estudiants de 1r i 2n d’ESO de tot el País Valencià que es van classificar per a aquesta fase, David ha aconseguit classificar-se per a la Fase Nacional de l’Olimpíada Matemàtica, a la qual solament accedeixen quatre alumnes de 1r i 2n d’ESO de la nostra comunitat autònoma.

Aquesta nova fase se celebrarà entre els dies 14 i 18 de juny a Jarandilla de la Vera (Cáceres) i, com no pot ser d’altra manera, des de l’IES Xebic li desitgem molta sort en les proves a realitzar però, sobretot, que disfrute i gaudisca al màxim d’aquesta experiència tan enriquidora i complicada de viure. Enhorabona per l’èxit aconseguit!