LA V TROBADA D’EDUCACIÓ INFANTIL A LA MARINA ALTA SE CELEBRARÀ A LA CASA DE CULTURA D’ONDARA EL 4 DE FEBRER

La Veu d’Ondara, 12.01.23. La Regidora d’Educació d’Ondara, Mar Chesa, ha anunciat la celebració de la V Trobada d’Educació Infantil a la Marina Alta, que s’impartirà el dissabte 4 de febrer de 2023 a la Casa de Cultura d’Ondara, amb la presència telemàtica de Gino Ferri, pedagog italià i assessor de professorat a Catalunya i País Valencià. Enguany el tema serà “Processos de transformació educativa”. La V Trobada d’Educació Infantil a la Marina Alta està organitzada per la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, i co-organitzada per «Tardes Pedagógicas» i compta amb la col·laboració en l’organització de l’IES Xebic d’Ondara; de l’Escola Infantil Municipal del Verger, i l’Escola Infantil Municipal Joaquina Gavilà d’Ondara.

La V Trobada d’Educació Infantil a la Marina Alta amb el títol “Processos de transformació educativa” s’impartirà al matí a la Casa de Cultura d’Ondara. Va dirigida especialment al professorat de l’etapa de 0 a 6 anys. Es realitzarà de 9 a 14 hores amb un aforament limitat a 90 persones. El preu de la inscripció és de 5 euros, i per a obtindre més informació, fer la inscripció i el pagament, cal fer-ho via online al web www.agendaondara.es . Les inscripcions s’obriran a partir del dia 13 de gener. L’aforament està limitat a 90 persones.

La Jornada comptarà amb la presència telemàtica de Gino Ferri, pedagog italià i assessor de professorat a Catalunya i País Valencià, el qual insta als professionals de l’educació a repensar el procés educatiu des del coneixement. Defensor de la escola pública recorda que “tot acte educatiu públic és polític”. “Des d’eixe aprenentatge, real i directe, hauria de fonamentar-se l’educació, sempre amb l’objectiu que l’educació pública és l’única via per a “oferir a tots els membres d’una societat l’oportunitat de desenvolupar-se a través de nombre més gran d’àmbits possibles d’experiència”. En la Trobada oferirà la conferència «Transformació educativa, reptes, obstacles i oportunitats». En la segona part de la trobada, s’abordaran els «processos d’evolució» amb Tardes Pedagógicas, CEIP Mediterrani de Calp i CEIP L’Arbre Blanc de Mutxamel.