Formació Professional: publicació de les llistes provisionals de subvencions d’alumnat d’FP, i comunicació de possibles esmenes.

D’acord amb la Resolució de 17 de maig de 2024, de la Direcció General de Formació Professional (DOGV núm. 9854 / 22.05.2024), es resolen els llistats provisionals d’ajudes concedides i denegades per a la seua publicació i publicitat en els centres docents, amb la finalitat de detectar possibles errors en la baremació i assignació de les quanties individuals.

D’acord amb l’apartat 9.8 de la convocatòria, les persones interessades tindran un termini de 3 dies hàbils per a reclamacions, que resoldrà el centre com tramitador de les sol·licituds.
No es pot acceptar documentació addicional ni considerar fets nous i/o diferents als que es va tindre en compte en el moment de la sol·licitud.

Els llistats Publicables es publicaran addicionalment en https://ceice.gva.es/
es/web/formacionprofesional/subvencions-alumnat-fp
, per a evitar desplaçaments
innecessaris dels interessats, i davant el període vacacional del moment.