GAF. Grup d’Acció Feminista

Dimecres 26 d’octubre, després d’una campanya informativa, es va celebrar durant l’hora del pati la 1a assemblea per constituir el Grup d’Acció Feminista, GAF.

A l’acte hi assistiren les CIC dels IES de Gata i Pedreguer i 10 alumnes del primer institut. També hi van estar presents els tècnics de joventut i la regidora de cultura de l’ajuntament d’Ondara. Els motius fonamentals que ens duen a crear un espai que done lloc a la formació del GAF han sigut les inquietuds i els problemes que entre l’alumnat existeixen relacionats amb la igualtat de les dones i la diversitat sexual i de gènere. Des de la coordinació d’igualtat i convivència es va assegurar que la intenció és que l’alumnat interessat puga promoure accions, debats i intervencions en l’IES, per aconseguir en el centre un ambient feminista i lliure de LGTBIFÒBIA.

Un total de 34 alumnes es van apropar per deixar el seu nom i telèfon a l’espera que siga creat un mitjà de comunicació, a través del qual ens puguem citar en futures assemblees.

Ara comença un procés  il·lusionant que ens durà a aconseguir els nostres propòsits! No ho dubtes; les portes estan obertes; UNEIX-TE!