El CFGS d’Educació Infantil comença l’any visitant recursos d’educació no formal. El dijous 12 de gener visitàrem la xarxa de ludoteques de l’Ajuntament d’Alaquàs, on l’alumnat va conèixer detalladament el treball educatiu i la intervenció amb la primera infància a través del joc. En segon lloc, visitàrem l’Espai Telles del Centre del Carme. L’alumnat va experimentar en una zona de joc coeducatiu per a infants de 0 a 3 anys. Aquest recurs està inspirat en la tavola luminosa de Reggio Emilia. Posteriorment, amb una visita guiada pel museu el grup d’estudiants va tenir l’oportunitat d’assabentar-se de la importància de la planificació i l’organització dels recursos educatius en el temps de lleure dels infants i va manifestar l’agraïment a les persones professionals que ens atengueren durant la visita.