30 de gener: Dia Escolar de la Noviolència i la Pau

El dia 30 de gener celebrem el Dia Escolar de la Noviolència i la Pau. Enguany col·laborem amb l’ONG Save The Children que ajuden els infants del món en situació de conflicte bèl·lic. Ho fem a través d’una CURSA solidària, el recorregut de la qual es podrà fer tant a peu com corrent.
És una activitat que ha programat el departament d’Educació Física i la Comissió d’Igualtat i Convivència.
A les tutories tindrem l’oportunitat de conèixer les situacions de xiquetes i xiquetes en situacions de conflicte bèl·lic perquè cada estudiant tinga l’oportunitat de sentir-se part d’un acte solidari. En aquest sentit, cal aportar 2 €, que recollirà el professorat tutor, per col·laborar en la solidaritat i formalitzar el dorsal.