Atenció famílies!

CONTINUÏTAT DEL PROCÉS EDUCATIU AMB L’ALUMNAT

Seguint les instruccions de Conselleria, i per a que l’aprenentatge del nostre alumnat es veja afectat el mínim possible per la situació del COVID-19, l’IES Vermellar implementarà la plataforma “AULES”. En aquesta aplicació els alumnes podran baixar-se activitats, accedir a explicacions, enviar exercicis per a la seua correcció, etc.

La major part de l’alumnat ja sap com accedir-hi. Però en cas contrari, a continuació us donem les instruccions corresponents:

Nom d’usuari: NIA de l’alumne/a*

Contrasenya: les tres primeres lletres del primer cognom en minúscula seguides de la data de naixement, en format DDMMAA. Per exemple, una alumna nascuda el 18 d’octubre de 2003 de nom Laura Pérez Sanchis tindrà com a contrasenya “per181003”

* Si no coneix el NIA pot trobar-lo en els següents llocs:

• A la part superior esquerra de la pàgina inicial de Web Família (junt a la foto de l’alumne/a)

• A qualsevol butlletí de notes

• Preguntant, a través de Web Família, al tutor/a.

La directora.