Visita a la biblioteca del centre, un espai obert

Els i les alumnes de 1r d’ESO han aprofitat una de les sessions de lectura per visitar la biblioteca de l’IES Vermellar. El professorat que coordina el Pla lector els ha informat dels serveis que s’ofereixen i que poden gaudir a diari:

• El préstec i consulta de llibres.
  • L’ús d’ordinadors amb accés a Internet per tal d’obtenir informació.
  • La participació en els patis actius amb jocs diversos.
  • La sala d’estudi i treball.
  • L’atenció i l’assessorament per part del professorat responsable de la biblioteca per tal de resoldre qualsevol dubte.

A més, se’ls ha mostrat com accedir al catàleg en línia de la biblioteca (Biblioedu) del centre perquè des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc puguen conèixer quins són els exemplars disponibles per al préstec.

Cal estar ben atents als canals de difusió perquè al llarg del curs s’organitzen concursos, exposicions, activitats d’animació lectora perquè volem que la lectura contribuïsca a la formació del nostre alumnat.