Enhorabona al nostre alumnat!

La Comunitat educativa de l’IES Vermellar vol donar l’enhorabona al nostre alumnat de 2n de Batxillerat pels seus resultats a les proves d’accés a la universitat, havent obtingut un 100% d’aprovats.

Esperem que tots i totes puguen accedir a les carreres que els agraden i es forgen un futur ple d’èxits.

Molta sort i encert en el camí!

La Comunidad educativa del IES Vermellar quiere dar le enhorabuena nuestro alumnado de 2º de Bachillerato por sus resultados en las pruebas de acceso a la universidad, obteniendo un 100% de aprobados.

Esperamos que todos y todas puedan acceder a las carreras que les gustan y se forjen un futuro lleno de éxitos.

Mucha suerte y acierto en el camino!