Nou logo de l’AMPA de l’IES Vermellar

Durant el passat curs 2023-2024 es va celebrar al nostre centre un concurs entre l’alumnat de tots els nivells, per tal de renovar el logo de l’AMPA. D’entre tots els participants, el disseny que vegeu a la notícia, obra de l’alumna Laia Borrás Medrano, va ser el guanyador. Enhorabona, Laia! De ben segur que aquest logo lluïrà fabulós en tots els documents de l’associació.

També volem fer menció a l’alumne Toni Carbó, qui ha obtingut un accèssit pel seu disseny. Felicitats, Toni!

Aquest matí, representants de l’AMPA del centre, junt amb la Directora i la professora de dibuix Emilia Salvador, han volgut donar els reconeixements (que consisteixen en vals per a la compra de material escolar a les llibreries de la localitat) als dos alumnes, així com presentar oficialment el nou logo.