Xarrada: Primers passos cap a un hort ecològic

Este dimarts, 1 d’octubre, hem tingut la visita de Salva Pérez Fuster, president de l’Associació mediambiental l’Heretat del Salido de L’Olleria, per a donar una xarrada a l’alumnat de 1r i 2n del CFGM de Cuina i Gastronomia. Un dels objectius del Projecte Sostenible Verdmellar és el d’aconseguir una cuina sostenible en el centre i per a això considerem que és necessari comptar amb un hort ecològic que permeta proveir-la de productes frescos i saludables.

En este sentit ha sigut indispensable i molt instructiva la xarrada de Salva, sempre disposat a col·laborar, que ens ha ensenyat els primers passos per a poder començar amb este gran projecte. Esperem que puguen continuar ajudant-nos i assessorant-nos en esta nova marxa i que continuen fomentant l’entusiasme, com en esta xarrada, en el nostre alumnat.