LA BIBLIOTECA AL TEU ABAST: BIBLIOEDU

¿T’imagines una biblioteca escolar que estiga sempre al teu abast, des de qualsevol lloc i en qualsevol moment? Doncs existeix! La xarxa valenciana de biblioteques escolars en línia

Com puc accedir a tot el catàleg de la meua biblioteca?Només necessites connexió a Internet! Qualsevol persona pot explorar el catàleg de Biblioedu en línia. Tant els docents com el personal no docent i els estudiants poden reservar documents utilitzant la seua Identitat Digital (@edu.gva.es / @alu.edu.gva.es). Així de fàcil!

Entra a la pàgina de Biblioedu, tria la província i el centre educatiu al qual vols fer la consulta i una vegada seleccionada aquesta informació ja pots accedir al catàleg de la biblioteca escollida. Fes la recerca per títol o per autor. Senzill, ràpid i des de qualsevol dispositiu. Ara només cal que demanes el llibre que t’agrada a la biblioteca de l’IES Vermellar durant l’hora del pati. A què esperes?

Pla lector del centre