Realització de tallers de reciclatge

Com és habitual en el nostre centre des de la implementació del Projecte Sostenible Verdmellar dimecres passat, 18 de setembre, s’han realitzat dos tallers per a la conscienciació de l’alumnat en la necessitat de reciclar.

Per a l’alumnat de primer d’ESO es va fer el taller Si recicles pregunta i si no, també. Amb este taller pretenem que l’alumnat nouvingut aprenga a utilitzar de manera correcta les papereres selectives amb les quals compta el nostre centre, i que este aprenentatge servisca per a crear en ells hàbits que traslladen després al municipi.

Per part seua, l’alumnat de FPB de Cuina, va realitzar el taller Cuina amb els cinc sentits, mitjançant el qual ha pogut observar la quantitat de residus que es generen a la cuina durant l’elaboració i preparació dels plats cuinats, alhora que han entés la importància de realitzar una cuina sostenible.

Esperem continuar cada any amb estos tallers tan necessaris per a la conscienciació del nostre alumnat en el reciclatge.