Normes de bon ús dels llibres de text

Estimades famílies,

Des de la comissió de la Xarxa de llibres volem recordar-vos les normes de bon ús dels llibres de text, que constitueixen els principis fonamentals d’aquesta iniciativa de la Conselleria d’Educació.

Com ja sabeu, si algú no lliura a la finalització del curs escolar el lot complet, haurà de reposar els llibres o materials que falten per a poder participar en el Banc de Llibres el curs vinent. Així mateix, també s’haurà de reposar el material danyat greument o del qual se n’haja fet un mal ús.

És per això que, a fi d’evitar el deteriorament del material cedit i fer que aquest estiga en bones condicions per a properes generacions d’alumnes, us deixem unes normes bàsiques que s’han de complir:

• Cal portar els folres per a tots els llibres el primer dia de classe. Les grandàries, per cursos, estan en la pàgina web del centre (podeu accedir a través del següent enllaç): folres llibres Xarxa
  • Tots els llibres han d’estar degudament folrats al llarg de tot el curs. Si algun folre estiguera molt deteriorat durant aquest pel seu ús, deurà substituir-se per un altre.
  • Els llibres NO es poden ratllar amb bolígraf, fluorescent ni llapis, ni tampoc escriure en ells.
  • És important comprovar que tots els llibres porten el nom dels vostres fills/es en l’etiqueta adhesiva que es troba en la portada o contraportada del llibre, ja que en cas de pèrdua al centre, és més fàcil la seua localització.

Si seguim aquestes normes, tot l’alumnat es beneficiarà ja que el llibres que rebran en els pròxims cursos estaran en bones condiciones.

Gràcies de bestreta.

Comissió del Banc de Llibres de l’IES Vermellar

Estimadas familias,

Desde la comisión del Banco de libros queremos recordaros las normas de buen uso de los libros de texto, que constituyen los principios fundamentales de esta iniciativa de la Conselleria d’Educació.

Como ya sabéis, si alguien no entrega a la finalización del curso escolar el lote completo, tendrá que reponer los libros o materiales que falten para poder participar en el Banco de Libros el próximo curso. Así mismo, también se tendrá que reponer el material dañado gravemente o del cual se haya hecho un mal uso.

Es por eso que, a fin de evitar el deterioro del material cedido y hacer que este esté en buenas condiciones para próximas generaciones de alumnos/as, os dejamos unas normas básicas que se tienen que cumplir:

• Hay que traer los forros para todos los libros el primer día de clase. Los tamaños, por cursos, están en la página web del centro (podéis acceder a través del siguiente enlace): forros libros Banco de Libros
  • Todos los libros tienen que estar debidamente forrados a lo largo de todo el curso. Si algún forro estuviera muy deteriorado durante éste por su uso, deberá de sustituirse por otro.
  • Los libros NO se pueden rayar con bolígrafo, fluorescente ni lápiz, ni tampoco escribir en ellos.
  • Es importante comprobar que todos los libros llevan el nombre de vuestros hijos/as en la etiqueta adhesiva que se encuentra en la portada o contraportada del libro, puesto que en caso de pérdida en el centro, es más fácil su localización.

Si seguimos estas normas, todo el alumnado se beneficiará puesto que los libros que recibirán en los próximos cursos estarán en buenas condiciones.

Gracias por adelantado.

Comisión del Banco de Libros del IES Vermellar