Comencem un nou curs!

Des de l’IES Vermellar de l’Olleria volem donar-vos a tots i totes la benvinguda a un nou curs que avui encetem: El curs 2024-2025.

Esperem que aquest siga profitós per a tota la comunitat educativa (professorat, treballadors del centre, famílies i alumnat) i entre tots aconseguim els objectius proposats.

Tant des d’aquesta web com des de la resta dels nostres canals de difusió, anirem oferint-vos tota la informació que considerem d’interés.

Desde el IES Vermellar de l’Olleria queremos daros a todos y todas la bienvenida a un nuevo curso que hoy comenzamos: El curso 2024-2025.

Esperamos que este sea provechoso para toda la comunidad educativa (profesorado, trabajadores del centro, familias y alumnado) y entre todos consigamos los objetivos propuestos.

Tanto desde esta web como desde el resto de nuestros canales de difusión, iremos ofreciéndoles toda la información que consideremos de interés.