Activitas aquàtiques a la platja

Com a una de les activitats de final de curs organitzades al nostre centre, l’alumnat de 3r d’ESO i 1r de BAT varen practicar vela, kayak i pàdel-surf a la platja d’Oliva. Tota una experiència!

Olimpíada Aitex 2024

L’Associació d’Investigació de la Industria Textil d’Ontinyent va convidar a l’alumnat de 4t d’ESO a participar en unes olimpiades celebrades al poliesportiu d’aquesta localitat, per tal de promocionar el seu sector. El nostre alumnat va gaudir molt practicant diferents esports en equip i va conéixer també alumnat d’altres centres de la Vall d’Albaida en aquestes jornades esportives i de germanor.

Visita al museu de la pilota d’El Genovés

L’Alumnat de 2n d’ESO va visitar el museu de la pilota d’El Genovés. No sols varen conéixer la història del nostre esport autòcton, sinó que també varen aprendre a elaborar la seua pròpia pilota i varen practicar el joc en aquest icònic trinquet.

Viatge a la neu

Durant la setmana del 13 al 16 de febrer, alumnat de tots els nivells de l’IES Vermellar varen viatjar al Prineu català, en concret a l’estació d’esquí de Port Ainé, per practicar aquest esport d’alta muntanya.

Activitats de pilota valenciana

L’últim dia de classe abans de les vacances de Nadal, es van organitzar activitats al voltant de l’esport de la pilota valenciana per a l’alumnat de 2n i 3r d’ESO. Aquests practicaren les modalitats de raspall, frontó i màdel a les instalacions del poliesportiu municipal.

Senderisme al paratge de la Cova Negra

L’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una ruta senderista per l’Estret de les Aigües de Bellús fins a la Cova Negra. Al mateix temps que varen practicar esport i gaudir de la natura, també conegueren una part de la nostra història.

Tir amb arc

L’Alumnat de 4t d’ESO va practicar l’esport de blanc i diana al poliesportiu municipal de l’Olleria, com a part del currículum de l’assignatura d’Educació Física. L’activitat va estar dirigida pel club de tir amb arc d’Ontinyent i el nostre alumnat va gaudir molt amb la pràctica d’aquest esport.