Convocatòria transport escolar 2024-2025

Hui dia 28/06/2024 s’ha publicat la RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual es regula l’organització i el funcionament del servici de transport escolar col·lectiu en centres educatius no universitaris de titularitat de la Generalitat Valenciana, per al curs 2024-2025.

Segons d’indica en aquesta, a partir de l’endemà de la publicació es podran començar a gravar les dades de les sol·licituds i els esborranys. Per tant, consulteu a partir de hui la webfamília perquè en breu haurien d’aparéixer els esborranys del transport.

Per a tramitar aquests, heu de seguir les instruccions indicades en la Resolució, que són:

Si sou usuaris de l’aplicació Webfamília:

Els pares, mares o tutors legals de l’alumnat podran accedir a esta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar l’esborrany de sol·licitud, en què constaran pregravades les dades que tinga en poder esta administració. Si les persones sol·licitants estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’imprimir, firmar i presentar l’esborrany en el centre on l’alumnat estarà matriculat durant el curs 2024-2025, sense necessitat de presentar més documentació.

Per contra, si alguna de les dades que figuren en l’esborrany és errònia, s’ha d’imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, i presentar este en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

Si no sou usuaris de l’aplicació Webfamília:

Els pares, mares o tutors legals de l’alumnat que no siguen usuaris de l’aplicació informàtica ITACA-Web Família podran sol·licitar en el centre educatiu on l’alumnat estiga matriculat un esborrany de la sol·licitud de transport escolar col·lectiu, en què constaran pregravades les dades que tinga en poder esta administració

Adjuntem convocatòria per si és del vostre interés: RESOLUCIÓ Transport escolar