Esborranys transport escolar 2024-2025

Els informem que ja estan disponibles per a la seua descàrrega a través de la webfamília, els esborranys per sol·licitar la beca de transport escolar per al proper curs 2024-2025.

Per tal de descarregar-los, accediu a webfamília i entreu a la secció “Tràmits”:

Una vegada descarregat l’esborrany, porteu-lo a la Secretaria del centre per tal de tramitar l’ajuda. Podeu portar-lo a partir de dilluns al centre (el poden entregar els vostres fills/es). La data límit per entregar-lo és el dia que vingueu a fer la matrícula.

NOTA: Aquests esborranys són sols per a l’alumnat que ja té beca de transport escolar aquest curs 2023-2024. Aquells que començareu l’any vinent 1r d’ESO haureu d’emplenar l’imprés de sol·licitud de beca, que se us entregarà amb el sobre de matrícula, i portar-lo al centre el dia que vingueu a matricular-vos.