Comencen les EBAU 2024

Des de hui dimarts 4 i fins al dijous 6 de juny, tot l’alumnat que ha fet 2n de Batxillerat s’examina de les proves EBAU, les quals els donaran accés a la Universitat.

Des de l’IES Vermellar volem enviar els nostres millors desitjos al nostre alumnat, que tant ha treballat durant tot el curs. Us desitgem molta sort i encert en les proves d’aquests dies. Esteu tranquils i confieu en vosaltres mateix i les vostres possibilitats. De ben segur que tota la tasca realitzada durant l’any es veurà reflectida en els resultats.

Ànims i a per totes!

Desde hoy martes 4 y hasta el jueves 6 de junio, todo el alumnado que ha hecho 2º de Bachillerato se examina de las pruebas EBAU, las cuales les darán acceso a la Universidad.

Desde el IES Vermellar queremos enviar nuestros mejores deseos a nuestro alumnado, que tanto ha trabajado durante todo el curso. Os deseamos mucha suerte y acierto en las pruebas de estos días. Estad tranquilos y confiad en vosotros mismo y vuestras posibilidades. Seguro que toda la labor realizada durante el año se verá reflejada en los resultados.

¡Ánimos y a por todas!