Taller: El camí dels residus

Dimecres passat dia 15 de maig, l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar un taller de reciclatge, El camí dels residus, i és un dels tallers promoguts per la Generalitat Valenciana dins del projecte d’educació ambiental Recicla amb els Cinc Sentits. Esta activitat està inclosa en les activitats que promou la comissió de sostenibilitat, per a conscienciar a l’alumnat de la necessitat de reciclar.

Este taller té com a eix de treball tots els contenidors i, per tant, tots els residus inclosos en R5S. L’equip d’educació ambiental va realitzar un recorregut didàctic i participatiu del camí que poden prendre els nostres residus depenent de la gestió de fem d’ells: si els separem en diferents contenidors o si els tirem tots junts. D’esta manera, l’alumnat ha reflexionat sobre els efectes ambientals, econòmics i socials que es deriven dels nostres hàbits diaris respecte als residus que generem.