Aprenentatge servei: Teatre als coles

L´alumnat 1r i   2n d´ESO de l’optativa Comunicació oral en anglès va participar el passat dilluns 25 de març en una activitat d’aprenentatge servei als col·legis Isabel la Catòlica i Manuel Sanchis Guarner.

Els alumnes van interpretar  l’obra de teatre Jiraffes can’t dance! en els grups de 3r primària dels Col·legis Isabel la Catòlica i Manuel Sanchis Guarner. D´altra banda, l´obra The Gruffalo va ser interpretada per al grup de 4rt de primària del col·legi Manuel Sanchis Guarner.

L´alumnat va gaudir d’una obra en anglès, van cantar i ballar junt als alumnes de secundària . A més, van aprendre i posar en pràctica valors com la importància de l’esforç i el respecte a la diferència.

Va ser una experiència molt gratificant i enriquidora per a l’alumnat i professorat que hi van participar.