Regulat l’ús del mòbil als centres

La Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació ha publicat hui divendres, 3 de maig, la RESOLUCIÓ de 17 d’abril de 2024, sobre determinats aspectes per a la regulació de l’ús de dispositius mòbils en centres educatius no universitaris sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana, la qual entra en vigor el proper dilluns, 6 de maig.

En aplicació de l’esmentada Resolució, tot i tindre regulat al nostre NOF (Normes d’Organització i Funcionament) que l’alumnat no podrà utilitzar el mòbil ni dispositius electrònics dins del centre, a partir de dilluns l’alumnat que porte el dispositiu mòbil personal l’haurà de desconnectar abans d’entrar al centre. Mantindre operatius estos aparells s’entendrà com a ús.

Demanem la col·laboració dels pares/mares/tutors/tutores legals de l’alumnat per a normalitzar el compliment d’aquesta regulació i recordem que, davant qualsevol situació esdevinguda, des del centre ens posarem en contacte amb vostès  per informar-los puntualment. No cal que l’alumnat porte el mòbil a l’institut.

La Conselleria de Educación, Universidades y Empleo ha publicado hoy viernes, 3 de mayo, la RESOLUCIÓN de 17 de abril de 2024, sobre determinados aspectos para la regulación de dispositivos móviles en centros educativos no universitarios sostenidos con fondos públicos de la Comunidad Valenciana, la cual entra en vigor el próximo lunes, 6 de mayo.

En aplicación al la mencionada Resolución, aunque tenemos regulado en nuestro NOF

En aplicación de la referida Resolución, a pesar de tener regulado en nuestro NOF (Normas de Organización y Funcionamiento) que el alumnado no podrá utilizar el móvil ni dispositivos electrónicos dentro del centro, a partir del lunes el alumnado que traiga el dispositivo móvil personal lo deberá desconectar antes de entrar en el centro. Mantener operativos estos aparatos se entenderá como uso.

Pedimos la colaboración de los/as padres/madres/tutores/tutoras legales del alumnado para normalizar el cumplimiento de esta regulación y recordamos que, ante cualquier situación acontecida, desde el centro nos pondremos en contacto con ustedes para informarles puntualmente. No es necesario que el alumnado traiga el móvil al instituto.