iMou-te: Projecte Verdmellar

Aquest dimecres dia 17 d’abril, vam rebre, com a centre amfitrió dins del projecte iMou-te, a representants dels centres IES Manuel Sanchis Guarner (Castelló de Rugat), IES Enguera i IES Jaume I d’Ontinyent. En primer lloc se’ls va explicar, mitjançant una presentació, en què consisteix el nostre projecte de Sostenibilitat Verdmellar per a, posteriorment, passar a una part pràctica realitzada per l’alumnat, com a part activa del nostre projecte. Aquesta va consistir en el buidatge de papereres i contenidors selectius per part dels i les alumnes, en la visita al nostre hort de plantes aromàtiques així com en una reunió amb els ecodelegats/des.

Destacar el bon ambient i disposició de tot el professorat que vàrem realitzar aquesta jornada, on vam poder compartir i intercanviar idees que segurament ens ajudaran a que els nostres projectes milloren.