Beca Amancio Ortega atorgada a un dels nostres alumnes

Des de l’IES Vermellar ens complau compartir amb tots/es una notícia que ens enorgulleix  com a comunitat educativa.

El nostre alumne DANIEL GARCÍA BAENA, de 4t d’ESO, ha sigut un dels/les alumnes guardonats/des amb la “BECA AMANCIO ORTEGA” 2023.

És un procés de selecció complicat, on els candidats han d’aportar les qualificacions acadèmiques de cursos passats i demostrar el nivel d’anglès assolit. Després superar tot un seguit de fases: vídeo de presentació, carta de recomanació, entrevistes sobre aficions, maduresa i valors personals.

Superades estes etapes, i després d’una prova final on es valorava la seua autonomia, predisposició per a estudiar a l’estranger i els objectius que el motivaren a sol·licitar la beca, Daniel va ser un dels quatre-cents alumnes premiats a tot el territori nacional.

El proper curs estarà als Estats Units cursant 1r de Batxillerat i, des d’ací, des de l’IES Vermellar, el seu institut, volem desitjar-li una experiència inoblidable, un aprenentatge complet i que gaudisca del lloc i de la gent, ja que estem segurs i segures que, per la seua part, aprofitarà al màxim aquesta oportunitat que tan merescudament s’ha guanyat.

I, si així ho decideix, a la tornada l’esperem a l’IES Vermellar!!