Exposició pels ODS: Què sabem i com actuem?

Aquest projecte, realitzat per l’alumnat de 3r d’eso a l’àrea d’educació plàstica, visual i audiovisual, ha culminat amb una exposició al hall del centre, formada per 79 hexàgons elaborats amb creacions realitzades per l’alumnat sobre els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible, aprovats per l’ONU com a part de l’Agenda 2030.

Des de la prèvia recerca, passant pel procés creatiu i generador d’idees, han executat finalment eixes idees en grups de treball cooperatiu, materialitzant-les en un format tridimensional. Per a dur-ho a terme les alumnes i els alumnes han fet servir la seua creativitat i materials reutilitzats, donant sentit a la temàtica treballada i obtenint com a resultat una exposició de gran qualitat plàstica.

El projecte ha finalitzat amb un aprenentatge servei, mitjançant un taller creatiu abans de Nadal, on l’alumnat ha elaborat punts de llibres (aludint així també al pla lector que desenvolupa el centre) en favor dels ODS apresos per obsequiar i promoure una recolecta amb la finalitat que amb els diners recaudats es realitze una donació a una ONG, associació o protectora de proximitat escollida per l’alumnat.

Aquest projecte ens torna a mostrar el compromís que tant el professorat com l’alumnat del centre IES Vermellar tenim en la conscienciació i importància de la sostenibilitat.