Taller “Qui puja la temperatura?”

L’àrea de medi ambient de la Diputació de València i València Clima i Energia de l’Ajuntament de València, ha posat en marxa el programa d’educació mediambiental Observatori en Ruta, amb l’objectiu de sensibilitzar sobre l’impacte del canvi climàtic. Des de la Comissió de Sostenibilitat i a través de la tècnic de medi ambient de l’ajuntament de L’Olleria, ens vam posar en contacte amb ells per a la realització d’un taller dirigit a l’alumnat de 3r d’ESO. Així doncs, el divendres 18 de novembre varen realitzar el taller Qui canvia el clima?. Es va fer una breu introducció teòrica sobre les causes del canvi climàtic, per a posteriorment realitzar un joc de role-play en el que es simulava la celebració d’un cim del clima. Els alumnes van participar de manera molt activa i el taller els va servir per a entendre que negar el problema del canvi climàtic pot comportar accelerar aquest.