Projecte de sostenibilitat “Verdmellar”

Durant els mesos de març i abril, es realitzaran en el centre unes xarrades sobre sostenibilitat mediambiental en les quals participarà tot l’alumnat. Aquestes xarrades estan incloses dins del projecte, VERDMELLAR, dut a terme per una comissió creada amb la finalitat d’aconseguir un centre sostenible.

Donada la importància de conscienciar l’alumnat en la responsabilitat i la necessitat de reciclar, es va demanar la col·laboració de l’ajuntament de l’Olleria en el projecte, col·laboració que s’ha plasmat en diverses actuacions, com és la de les xarrades, donades per la tècnic de medi ambient de l’ajuntament. També participa en aquestes, l’empresa maya, empresa amb la qual ha contactat l’institut per a la dotació de papereres de recollida selectiva al centre.

En la primera xarrada donada als i les alumnes de 1r de Batxillerat, hem comptat amb la presència de l’alcalde de l’Olleria, que els va parlar als assistents de la importància de reciclar, del regidor d’educació i de la directora de l’institut.

És de destacar en aquestes , l’interés i bona voluntat del alumnat, ja que necessitem de la seua col·laboració per a aconseguir que el nostre centre arribe a ser un exemple de sostenibilitat. Així dons, hem creat la figura de l’ecodelegat/ada dins del nostre projecte, el qual s’encarregara en cadascuna de les classes, del correcte ús de les papereres de recollida selectives, així com de l’ús responsable dels recursos energètics per part de professorat i alumnat.