Llibres sobre sexualitat aportats per l’AMPA del nostre centre

L’AMPA del nostre Institut ha fet una compra de 25 exemplars del llibre Tot el que necessites saber sobre sexualitat, escrit per Carolina Checa, Noemí Elvira i Anna Morero, professionals del Centre Jove d’ Atenció a les Sexualitats de Barcelona (CJAS). Des d’ací volem mostrar el nostre agraïment per aquesta aportació tan interessant i necessària per a l’educació sexual del nostre alumnat. El llibre és un recull de les preguntes més freqüents que els han fet la gent jove al llarg de 25 anys de trajectòria del CJAS. Tracta de diferents temes com són el plaer, el desig, l’enamorament, les relacions, la diversitat sexual i d’identitats, el consentiment o el lligar… I el seu objectiu és donar eines perquè cadascú gaudesca de la sexualitat de manera lliure, sana i segura. En cada biblioteca d’aula posarem un exemplar per a que l’alumne/a que ho desitge el puga llegir. Pensem que és una lectura necessària i que és important que la tinguen al seu abast, perquè els adolescents tenen molts dubtes sobre aquest tema i no sempre estan disposats a preguntar.