Molts ànims de part de l’IES Vermellar!

Som conscients que aquesta situació extraordinària que estem vivint deguda a la presència del virus COVID-19 al món, i en especial al nostre país, és complicada per a tots els membres de la comunitat educativa: membres del personal docent i no docent, famílies, alumnat i, en definitiva, la societat en general.

És per això que des de l’IES Vermellar us volem enviar un missatge d’ànim en aquests dies. Anem a necessitar tots molta paciència per gestionar aquest canvi radical en les nostres rutines diàries i, en especial, els nostres fills i filles necessitaran de la nostra ajuda i comprensió. I és en aquest aspecte on tot el professorat del centre us anem a recolzar. Volem que sabeu que els docents de l’IES Vermellar estarem en tot moment al vostre costat per ajudar-vos en tot allò que necessiteu. Aquesta és la part més important de la nostra llavor social: propiciar que els nostres alumnes tinguen un desenvolupament integral, tant a nivell acadèmic com personal i social, així com que les famílies esteu ateses en tot moment i rebeu el suport necessari per aconseguir aquests objectius.

Us enviem, per tant, molts ànims i esperem que aquest confinament se’ns faça a tots el més suportable possible. Amb la col·laboració de tots, estem segurs que superarem aquesta situació excepcional i eixirem reforçats com a societat.

Una abraçada ben gran de part de tot el personal que conformem l’IES Vermellar.

Disponibilitat Aules per a l’alumnat

Des de la coordinació TIC de la Conselleria d’Educació ens informen que l’alumnat podrà accedir a la plataforma Aules a partir de divendres 20 de març per poder dur a terme la seua activitat acadèmica des de casa. Davant de qualsevol dubte podeu posar-se en contacte amb la Direcció del centre o amb el professorat a través de la plataforma Web Família.

Limitació de la presència al centre

Estimades famílies,

Davant la declaració de l’estat d’alarma pel COVID-19, minimitzarem els contactes interpersonals a l’institut. No obstant, continuarem treballant en el procés educatiu dels seus fills i filles. Per tot això, totes les comunicacions entre les famílies i el professorat es faran a través de Web Família.

Gràcies.