Intercanvi amb França

Els nostres alumnes de 3r ESO de l’assignatura de Francès han fet un intercanvi amb alumnes de Lille (França) en col·laboració amb l’IES les Foies de Benigànim.
Aquest viatge l’han relitzat en dues parts:

• Primer, del  4/3/2019 al 11/3/2019, els 22 alumnes francesos han estat convivint amb les famílies d’ací. A més, han visitat la regió i també les ciutats de Dénia i de València (van veure la mascletà i els monuments principals de la capital) amb uns guies locals.
  • Del 30/4/2019 al 6/5/2019, els 14 alumnes de l’IES Vermellar de l’Olleria i els 8 de l’IES les Foies de Benigànim, han gaudit molt a Lille (França), a Bruges (Bèlgica) i a París.

Cal destacar que va ser una experiència molt bona i que s’intentarà repetir en els propers cursos.