Matrícula 1r d’ESO (sol alumnat procedent de col·legis adscrits)

Matrícula 1r d'ESO (sol alumnat procedent de col·legis adscrits)

Calendari de matrícula dels alumnes de col·legis adscrits (CEIP Cosí de Rivera i CEIP Rafael Altamira): del 26 de juny al 2 de juliol.

Deixem enllaç als documents i formulari de matrícula. Prémer en Instruccions i documents de matrícula. El formulari per a emplenar i adjuntar els documents corresponents farciments s'activarà a partir del divendres 26 de juny i estarà actiu fins al dia 2 de juliol.

Només s'acceptaran els formularis completats per alumnes d'aquests col·legis.

Els alumnes que han estat matriculats en el nostre institut, es matricularan a través d'Aules segons les instruccions que publicarem més endavant, en les dates de matrícula del calendari que tornem a adjuntar.

Els alumnes d'altres centres admesos en el procés d'Admissió, es matricularan a través de l'enllaç que es publicarà en el seu moment, seguint les dates de matrícula del calendari adjunt.