Nota sobre l’assistència a classe el 8 de març

NOTA INFORMATIVA PER A LES FAMÍLIES DE L’ALUMNAT DEL NOSTRE CENTRE

Els informem que part de l’alumnat ha comunicat a la Direcció del centre la decisió d’exercir el seu dret de reunió, el qual implica la no assistència a les classes durant el dia 8 de març (dia que hi ha convocada una vaga estudiantil per motiu del Dia Internacional de la Dona).

Aquest dret només el pot exercir l’alumnat a partir de 3r d’ESO. A més, ens agradaria fer-los constar que els pares/mares/tutors legals són els únics responsables dels menors que hagen decidit no acudir al centre, així com dels actes que puguen produir en eixe període.

Per últim, els recordem que eixe dret no modifica en res el deure de custòdia de l’alumnat menor que vinga al centre, fent especial menció a les pautes d’actuació ordinàries en les entrades i sortides del centre.

Atentament,
La Direcció.