Activitats març 2023

Encetem el mes de març amb les accions commemoratives pel Dia Internacional de la Dona.

El dia 3 de març vam rebre al nostre institut la Torxa de la Igualtat que iniciava el seu recorregut des de l’IES Maria Ibars de Dénia, vam fer una lectura d’un manifest conjunt al pati i també van actuar els nostres músics i la batucada del centre. Aquesta torxa visitaria tots els centres de la Marina Alta amb símbol d’agermanament entre totes i tots per fer un món més igualitari. El dia 6 una representació del GAF (Grup d’Acció Feminista) del nostre centre va ser qui va portar la Torxa  l’IES Matemàtic Vicent Caselles Costa de Gata de Gorgos on vam gaudir d’una jornada molt productiva i divertida amb el poble veí.

A més a més, el dia 8 de març tot el centre es vadesplaçar a l’Ajuntament del nostre municipi per fer la lectura del manifest institucional i el del nostre alumnat. Allí vam cantar la cançó “Elefants” del grup Oques Grasses on es revindica el fet de seguir i aconseguir els somnis, sense deixar de ser tu mateix, malgrat les dificultats que es poden trobar pel camí.

Així mateix, gràcies a l’Ajuntament de Teulada- Moraira, vam poder gaudir d’un Cinema al Pati durant la setmana del 6 al 10 de març amb la reproducció d’una selecció de curtmetratges que han obtingut el Premi Nacional TRAMA (Coordinadora de Muestras y Festivales de cine, vídeo y multimedia realizado por mujeres) de l’any 2022 . Aquests curtmetratges, dirigits per dones, tracten diferents temàtiques socials (drogues, relacions tòxiques, benestar emocional…) qué són d’interès del nostre alumnat i on es poden veure reflectits en algunes ocasions.

Unes accions molt variades que hem gaudit i hem fet partíceps a tot el centre.