Escacs i jocs populars al pati

A partir del dia 27 de març iniciem jocs popular al pati. També podràs inscriure’t al torneig d’escacs que hem organitzat. Vine i gaudeix d’aquestes novetats amb els teus companys i companyes!! T’esperem.

#IESConviu

Activitats març 2023

Encetem el mes de març amb les accions commemoratives pel Dia Internacional de la Dona.

El dia 3 de març vam rebre al nostre institut la Torxa de la Igualtat que iniciava el seu recorregut des de l’IES Maria Ibars de Dénia, vam fer una lectura d’un manifest conjunt al pati i també van actuar els nostres músics i la batucada del centre. Aquesta torxa visitaria tots els centres de la Marina Alta amb símbol d’agermanament entre totes i tots per fer un món més igualitari. El dia 6 una representació del GAF (Grup d’Acció Feminista) del nostre centre va ser qui va portar la Torxa  l’IES Matemàtic Vicent Caselles Costa de Gata de Gorgos on vam gaudir d’una jornada molt productiva i divertida amb el poble veí.

A més a més, el dia 8 de març tot el centre es vadesplaçar a l’Ajuntament del nostre municipi per fer la lectura del manifest institucional i el del nostre alumnat. Allí vam cantar la cançó “Elefants” del grup Oques Grasses on es revindica el fet de seguir i aconseguir els somnis, sense deixar de ser tu mateix, malgrat les dificultats que es poden trobar pel camí.

Així mateix, gràcies a l’Ajuntament de Teulada- Moraira, vam poder gaudir d’un Cinema al Pati durant la setmana del 6 al 10 de març amb la reproducció d’una selecció de curtmetratges que han obtingut el Premi Nacional TRAMA (Coordinadora de Muestras y Festivales de cine, vídeo y multimedia realizado por mujeres) de l’any 2022 . Aquests curtmetratges, dirigits per dones, tracten diferents temàtiques socials (drogues, relacions tòxiques, benestar emocional…) qué són d’interès del nostre alumnat i on es poden veure reflectits en algunes ocasions.

Unes accions molt variades que hem gaudit i hem fet partíceps a tot el centre.

Visita al museo del Videojoc a Ibi

Part de l’alumnat de 2n d’ESO, juntament amb les seues professores Ana Maria del Aguila i Anabel Devesa, va visitar el passat 21 de febrer la localitat d’Ibi i va gaudir d’un matí en el Museu Arcade Vintage, que és el primer gran Museu del Videojoc d’Espanya en el qual trobem més de 300 equips informàtics, recorrent la increïble història dels videojocs des dels anys 60 fins a l’actualitat, descobrint autèntics videojocs mítics restaurats i conservats en perfecte estat original.

Mireu que bé ho van passar i quant van aprendre!

CARNESTOLTES 2023

carnaval 2023

El passat divendres, 17 de febrer va tindre lloc la gravació del lidup després del primer pati. Una meravellosa activitat en la qual es va implicar tot l’institut per celebrar el dia de carnestoltes.

Ací vos deixem el resultat:

QUILÒMETRE DE SOLIDARITAT – CURSA PER LA PAU

El dilluns de 30 de gener vam celebrar el Dia de la Pau i la No Violència al nostre centre amb una cursa organitzada per l’Equip de Convivència i l’alumnat que practica atletisme. Aquesta acció va tindre una gran acollida per part d’alumnat i professorat  que va culminar amb la classificació de 3 participants en les 3 categories corresponents.

Els donatius recaptats van ser de 345 euros que van anar directament a l’ONG Save the Children a benefici dels i les xiquetes i adolescents que pateixen les conseqüències de la guerra.

Gràcies a totes i tots els que heu contribuït en la causa per un món sense violències.

FOTOS GUANYADORS: 1 ESO, 2 ESO, 3 ESO

FOTOS CURSA:

Patis coeducatius

A L’IES Teulada s’organitzen activitats diàries als patis: Conversa en anglès, karaoke, pilota valenciana, tornejos esportius, jocs tradicionals, jocs de taula… Cada dia unes activitats per fer uns patis inclusius i coeducatius. On ens trobem?

Publicació de les notes de la primera avaluació de l’ESO i Batxillerat. Data prevista 02/12/2022.

Estimades famílies,

A les noves normatives que regulen l’ESO i Batxillerat ( Decret 107/2022, art. 39 i Decret 108/2022, art. 42),  indica que els centres educatius vos hem de facilitar la informació preferentment per mitjans electrònics i, utilitzant les plataformes educatives habilitades per Conselleria. Seguint aquesta regulació, enguany no s’imprimiran els butlletins en paper i podreu consultar els resultats en web família.

La publicació de les notes de la primera avaluació de l’ESO i Batxillerat està prevista per al dia 2 de desembre de 2022. Les famílies que vulguen tenir una còpia impresa la poden sol·licitar per escrit a l’administració del centre a partir d’aquesta data.

La mateixa normativa s’aplicarà a la publicació de notes de Formació Professional. Pel que fa a la primera avaluació, està previst publicar les notes de Formació Professional el dia 22 de desembre de 2022.

Atentament,

Carmen Fernández de Ybarra Gimeno