Herramientas para formar a la ciudadanía

EINES PER A FORMAR A LA CIUTADANIA: CONSTRUÏM UN NOU MÓN AMB AMNISTÍA INTERNACIONAL

Treballar pels Drets Humans és aprendre a respectar-los…

L´IES TAVERNES BLANQUES forma part del grup de centres de la Xarxa d´Escoles pels Drets HumansAmnistia Internacional que, davant la greu vulneració dels drets humans que estan patint milers de persones arreu del món, impulsa un treball educatiu i de denuncia amb joves dels centres educatius de tot l´Estat espanyol.

Aquesta IV Edició, Aministia lnternacional l´ha volgut dedicar a les persones en moviment, construïm massa murs i no ponts… Es celebrarà en Beniarbeig, a l´Alberg Granja Escola Baladre, des del divendres 16 al diumenge 18 de juny.

Per tercer any consecutiu, alumnat del nostre centre forma part de les jornades. Enguany són tres els alumnes de 1r Batxillerat (dos xiques i un xic) els que assisteixen a la trobada, amb altres cinquanta adolescents que participen en activitats de sensibilització i lluiten per la difusió dels Drets Humans als seus centres i a la seua vida diària.

Conviurant durant tres dies i compartiran experiències i emocions a les activitats que organitze l´ONG.

Enllaç a la a la Cuarta edición de las Jornadas de Educación en Derechos Humanos

Amnistia Internacional