Proves homologades d’idiomes A2

Curs 2023-2024

18/04/2024 – Convocada la prova homologada de certificació del nivell A2 d’anglès i francès. Per poder presentar-se els alumnes han de complir 16 anys aquest any per a la prova d’anglès o tenir 14 anys complerts a data d’avui per a la de francès.

Podeu consultar la convocatòria original al DOGV:

Presentació de sol·licituds a secretaria del del 19 al 25 d’abril.

Accés a la sol·licitud:

solicitud idiomas
  • Publicació dels alumnes que faran les proves el 26 d’abril
  • Reclamacions a les llistes d’alumnes admesos per fer les proves del 26 d’abril al 03 de maig
  • Prova homologada d’anglès el 8 de maig a les 11.00
  • Prova homologada de francès el 9 de maig a les 11.00

Tota la informació del procés (guia candidat, exemples…) a la web de Conselleria:

Informació sobre les proves homologades d’idiomes a la pàgina de Conselleria