Intercanvi amb el Lycée Jean Paul II de Compiègne

Enguany hem consolidat el nostre intercanvi amb el Lycée Jean Paul II de Compiègne.   Els nostres alumnes van viatjar del 13 al 20 de gener i, malgrat uns lleugers contratemps amb la climatologia que ens va causar alguna cancel·lació, tot va eixir a cor què vols i vam poder gaudir d’una nit a París. Els alumnes espanyols a més van poder gaudir uns matins nevats que els van permetre fer ninots de neu, tirar-se en trineu, etc.

També van realitzar diferents activitats com la visita a una fàbrica de sucre, a alguns castells i l’ajuntament de Compiègne.

Dos setmanes després els nostres alumnes esperaven impacientment als seus intercanvis en l’aeroport de València. Ací els teníem preparada una setmana plena d’activitats i visites culturals que va culminar en una gran festa de comiat en la pista de bitles de Kinepolis. Els alumnes francesos es van anar encantats i van gaudir tant que alguns ja volien tornar l’any que ve.

Galeria d’imatges: