AJUDES PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU (13/06/2022)

Es convoquen ajudes del Ministeri d’Educació per a alumnes amb Necessitat Específica de Suport Educatiu (NEAE).

NOVETAT: nou termini per a la sol·licitud, des del dia 19 de maig fins al 30 de setembre de 2022, a les 24.00h, tots dos inclusivament. No ho deixes per a l’últim dia, perquè has d’imprimir el PDF i presentar-lo en el centre abans d’aqueixa data.

Al següent document teniu tota la informació, enllaços, etc. necessaris per a demanar les ajudes:

ajudes NEAE