PROJECTE EDUCATIU
El projecte educatiu del centre arreplegarà els valors, els objectius i les prioritats d’actuació. Així mateix, incorporarà la concreció dels currículums establits per l’Administració educativa que correspon fixar i aprovar al Claustre, així com el tractament transversal en les àrees, matèries o mòduls de l’educació en valors i altres ensenyaments. Aquest projecte, que ha de tindre en compte les característiques de l’entorn social i cultural del centre, arreplegarà la forma d’atenció a la diversitat de l’alumnat i l’acció tutorial, així com el pla de convivència, i ha de respectar el principi de no discriminació i d’inclusió educativa com a valors fonamentals.
REGLAMENT DE RÈGIM INTERIOR
El reglament de règim interior és una norma interna que inclou el conjunt d’objectius, principis, drets, responsabilitats i normes pels quals es regula la convivència de tots els membres de la comunitat educativa. El reglament de règim interior ha d’incloure, entre altres, les normes que garantisquen el compliment del pla de convivència; així com: l’organització que faça possible la participació de tots els membres de la comunitat educativa, l’organització i repartiment de responsabilitats no definides per la normativa vigent, els procediments d’actuació del consell escolar, i si és el cas, les comissions que en ell es constituïsquen per a agilitzar el seu funcionament, l’organització dels espais del centre.
PLA DE CONVIVÈNCIA (PdC)
PLA DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA (PNL)
DISSENY PARTICULAR DEL PROGRAMA (DPP)
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I INCLUSIÓ EDUCATIVA (PADIE)
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL (PAT)
PROGRMA D’ACTUACIÓ PER A LA MILLORA (PAM)
PLA DE FOMENT DE LA LECTURA (PFL)
PLA DE TRANSICIÓ DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA A L’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA (PTrans)
PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES I MATERIALS CURRICULARS (PXXLL)
Pla d’orientació acadèmica, psicopedagògica i professional